Борбата на малата птица

10.05.2011 12:19
Борбата на малата птица

Во колумнава се трудев да не бидам претерано личен. Да не ги потставам сопствените интереси. Да не подметнувам какви било скриени агенди. Да не го гледам светот низ визурата на сопствената полза и личните проблеми.

Со оглед дека денешниот текст е посебен (проектот „Глобус“ привршува, барем во сегашнава форма), ќе ми дозволите, почитувани читатели, малку да отстапам од премолчените начела и денес во тонот да бидам за нијанса повеќе личен. Ќе се обидам да направам мал избор на ударите што груевизмот ги распредели врз мојот сопствен грб (којшто е само еден од стотиците илјади настрадани грбови, меѓу кои значаен број беа сотрени од мавање; затоа и е невкусно човек да лелека од „грбоболките“; секогаш има многумина на кои им е неспоредливо потешко, а и кои тешко доаѓаат до збор; невидливите, замолчаните жртви се посебно бреме, тие се огромен морален товар и тие се еден од факторите зашто човек, писател, колумнист, не би смеел толку лесно да се расфрла со своето „јас“).

Велам, уништувањето на „Глобус“ е само еден од варваризмите на талибанско-необолшевичката власт на груевистите. Мене, како главен уредник, ми го укинаа и списанието Маргина, „списание за интеграции и различност“ кое излегуваше седумнаесет години. Маргина добиваше скромни пари од Министерството за култура дури и за време на опустошувачкото владеење на Љубчо Георгиевски. Под Груевски, веројатно поради минатогодишниот број посветен на Градот и на лудачкиот проект Скопје 2014, списанието беше избришано од списокот на педесетината списанија за култура скромно (со по 500-600 евра годишно) финансирани од државата.

Ми ја укинаа и теориската едиција 20/21 Век, според многумина најдобрата теориска едиција што се појавила на македонски (што не е некој подвиг бидејќи теориски едиции, освен „Идеи“ на книгоиздателството Култура, во Македонија речиси и немало; дотолку е поголема важноста на ретките теориски книги кои излегуваа и излегуваат сè уште, со помош на трикови и магија, сосема игнорирани од груевистичката држава). Во едицијата 20/21 век прв пат на македонски се појавија книгите на Иглтон, Хобсбаум, Бауман, Жижек, Волерстин, Слотердијк, Кристева, Сонтаг итн. Груевистичката лажна држава (симулација на држава, кулиса на поредок воден од неколку стотици бандити и неколку илјадници нивни јатаци) во меѓувреме потроши повеќе десетици милиони евра на лажни книги и лажни учебници, не наоѓајќи неколку илјади евра за да преживеат вистинските книги и списанија. Но, за волја на вистината, теориските четива во Македонија не ги уништи груевизмот (тој ги дотепа) туку претходната влада на СДСМ која прва бескрупулозно се определи да ги поддржува исклучиво македонските автори, со тоа нанесувајќи ѝ несогледливи удари на ионака сериозно фаличната македонска култура. Македонската елита, всушност, никогаш не сакала теорија, анализи, истражувања, втемелена работа... Затоа добрата теорија никогаш не била добредојдена во нашата задушлива паланка. Оди за македонштината, шарлатанската историографија, кловнови и демагози од научници - тие секогаш биле првиот избор на политичарите, исти такви шарлатани, паланчани и демагози. А зад глупирањата со македоноштината само бутаа пари во сопствените џепови, што повеќе пари со што помалку работа. Груевизмот само до невидени нивоа го засили тој одамна присутен македонски синдром на лага и фасада.

Груевистите ми го затворија и културниот центар Точка, единствениот мал пункт на независната културна сцена, кој постоеше од 2002 до почетокот на 2010 година. Потрошија и допрва ќе потрошат стотици милиони евра на божем културни проекти (театри, музеи итн.), а не овозможија да преживее еден важен и жив центар кој не бараше никакви посебни пари од државата. Во Точка државата на Груевски не беше дала ниту еден денар; напротив, за Точка да се направи и функционира осум години здружението Контрапункт обезбеди неколку стотици илјади евра од странски донатори (огромен дел од тие пари ги прибра државата, за даноци и кирии).

Ете, и со личниот пример сведочам: груевизмот е варваризам. И пак велам: оваа земја беше варварска и пред Груевски, но степенот на брутализација на нашата култура под груевизмот достигна такви историски неспоредливи коти што следните генерации нема да можат да веруваат што им се случувало на нивните предци.

Најважното за крај: не треба да се очајува! Главите сè уште ни се на рамењата!

Нема да плачеме за книги, весници и културни центри кога илјадници луѓе отидоа кај бога, на исповед, за ништо, по груевистичките болници, затвори, школи, улици... Додека лажно лелекаа по „жртвите на транзицијата“, груевистите погребаа нови илјадници луѓе кои можеа да бидат живи само државата да го мрднеше најмалото прсте на својот хипертрофиран и неподвижен организам. Стотици илјади луѓе денес немаат леб поради фараонските проекти на пастирот, а ние да цимолиме за духот, за вредностите, за повисоките начела што нè спојуваат?!

Едно нешто денес треба да нè спои, колку сме толку сме: отпор спрема варваринот! Појак е?! Каква врска има тоа! Нека е појак! Мерата на човештината е мерата на отпорот спрема варваринот. Лично, во моментов не разликувам никакви други мери. Знам дека и по овој варварин ќе дојде друг, кој дури ќе ги баштини високите варварски дострели на сегашниот - но човекот е инает, човекот е борба! Башка, отсекогаш сум се трудел да се однесувам како џентлмен, најмногу во едно нешто: секогаш борејќи се за однапред изгубените нешта.

Има една убава зен приказна, за пожртвуваноста на малата птица пред шумскиот пожар. Исплашена пред огнената фурија малата птица решила да се бори; десетина пати отпавтала до блиското езеро и десетина пати се враќала за со водата од својот клун да го гаси распомамениот пожар. На крајот, изморена, малата птица, се разбира, клапнала и умрела.

Само тоа можам да им порачам на талибаните што сериозно ги запалија мојата држава и мојот град: носам вода во клунот! Колку трае нека трае!

слики: Chris Buzelli

Извор: Глобус, 10.05.11. (globusmagazin.com.mk)

„Око за око, заб за заб, рака

„Око за око, заб за заб, рака за рака, нога за нога.“
Свето Писмо, Излез 21:24

„Отпорот кон тиранинот е послушност кон Бога“
Томас Џеферсон

„Цената што ја плаќаат добрите луѓе за незаинтересираноста за јавните работи е таа да бидат владеани од лошите луѓе“
Платон

„Отпорот кон тиранинот е

„Отпорот кон тиранинот е послушност кон Бога“
Томас Џеферсон

Баш поради тоа,светот е во постојана војна!!!

Тој што за некој е тиранин за друг е Бог,и вајс верса.

„Држи ја дланката на жешка рингла една минута,ќе ти се чини како да е еден час. Седи со убава девојка еден час,ќе ти си чини како една минута. ТОА е релативитет.“

Алберт Ајнштајн

Се е релативно дечки.

Интересна работа,

Интересна работа, демохристијани а Бог ви е релативен. Затоа што Сатаната изгледа има попривлечна понуда?

Еднодимензионалноста на

Еднодимензионалноста на твојот ум носи интересни и забавни заклучоци кои се далеку од умот,но интересни за читање и обзервација.Професионална,во секој случај.

Философу,еве и една луда

Философу,еве и една луда хипотетичка паралела и илустрација за тоа колку лудо звучи ова што си го напишал,гледано од еден поинаков ракурс...
*Секако не го мислам ова што ќе го напишам.

„Интересна работа, атеисти а се повикувате на Бога во борба пртоив тиранинот/сатаната.“
„Затоа што Бог има попривлечна понуда? Ви дава пари за оваа пропаганда. И Џ.С. ли е Богот? “

Доволно лудо нели?

Повикај се на фуснотата од погоре пред да помислиш да коментираш на напишаното.

Мислам дека е доволно јасно.

Ниво на полемика нула.

Браво.

Да имаше опозиција, немаше

Да имаше опозиција, немаше ДПМНЕ олку да аздиса. Не ви влегува во глава дека критичарите на власта на окново не се членови на СДСМ, туку луѓе што виделе мака од дпмневските зулумќари. Ќе бев среќен СДСМ да не беа штребери и калкуланти, па да се испрсеа напред. Ама тие си чекаат во дебела сенка да се вратат на власт, а изгинаа Душко, Велија и сл.

Тотално вон контекст си.

Тотално вон контекст си.

Туку не ли ви влегува вам во глава дека критичарите на ставовите изнесени на ОКНО не се членови ниту па поддржувачи на ниту една партија,а посебно не на ДПМНЕ !?!

И дајте барем еднаш да останеме на колосекот на кој започнал разговорот.

Мислам дека Гелевски во клунот носи вода на погрешно место.
Сака да гаси пожар таму каде што го нема.
Затоа неговата борба е во најмала рака јалова.
Но сепак негов е изборот и тоа го почитувам.

од горенаведеното се

од горенаведеното се согласувамсамо со тоа дека Гелевски има клун. останатото е само китење со туѓи пердуви. и пази, молим ти се, во пазарно општество приватен сопственик на фирма се жали што државата не го потпомагала да објавува книги во кои ќе ја плука и навредува истата. што повеќе да се каже? очигледно чоеков забегал.

alal kolja!

alal kolja!

Odlicen tekst na gospodinot

Odlicen tekst na gospodinot Gelevski. Realno i konechno-neoptereteno so dnevna politika. A sto se odnesuva do komentarot na Skopjanec 2014-prosto e nastrano kolku ne mu teknuva na covekot deka kulturata koja ja preveduvase za nas "firmata" na Gelevski e krajno nekomercijalna i moze da osptoi samo so finansiranje ili bilo kakva pomosh od nekoj kao Vlada/ta-se razira dokolku e zainteresirana za razvojot na svojot narod. Site nashi vladi od 91va pa dosega se nezainteresirani za razvojot na svojot narod. Narodot koj nese razviva KJE GO SNEMA. Skopjanec 2014 e dokaz za nerazvienosta na ovoj narod. Tazen dokaz. Mislam deka i kje bide seushte ziv koga na primer makedonskiot narod kje ja izgubi svojata "nacinalna" drzava nekade 2015ta - po moe skromno predviduvanje. Golem pozdrav.

"во пазарно општество

"во пазарно општество приватен сопственик на фирма се жали што државата не го потпомагала да објавува книги во кои ќе ја плука и навредува истата. што повеќе да се каже?"

Стварно, што друго да се каже освен - КОМУНИЗАМ?

Што е тоа - државата СО МОИ пари решава што ќе се печати, а што не?

Како се вика тоа? А Скопјанец2014?

Или клучен момент е "во кои ќе ја плука и навредува истата"?

lrn2democracy faggot

PS - WTF е проблемот со мутавата captcha?

Kolumna cista i iskrena kako

Kolumna cista i iskrena kako solza. Sekoja cest! Edna ptica ne pravi prolet, megjutoa jatoto raste.

Che Guevara veli deka samo otkazanite bitki se izgubeni.

Churchill pak vo govorot protiv nacizmot veli: "We shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; WE SHALL NEVER SURRENDER!!!"

Браво Коља!!!!

Браво Коља!!!!

Колумнава ме присети на

Колумнава ме присети на приказната за морската ѕвезда.

Еден мудрец пешачел на морскиот брег и забележал детенце во далечината како упорно трча напред, назад. Кога се приближил, видел илјадници морски ѕвезди исфрлени на плажата поради плимата. Детето земало една по една морска ѕвезда и ги фрлало назад во морето. Мудрецот го запрашал детето: „Зошто ги враќаш морските ѕвезди назад во морето?“. Детето одговорило: „Ако не ги вратам во морето ќе умрат на жешкото сонце“. Мудрецот му рекол на детето: „Зарем не гледаш дека плажата е долга илјадници метри и дека не можеш да ги спасиш сите морски ѕвезди?! Земајќи и фрлајќи нова морска ѕвезда, детето одговорило: „Ја спасив оваа.“

Мене, како главен уредник, ми

Мене, како главен уредник, ми го укинаа и списанието Маргина, „списание за интеграции и различност“ кое излегуваше седумнаесет години.

17 години коља за неговите шкрабаници добивал 500-600 евра годишно. Значи некој да те финансира 17 години и ти да не обезбедиш минимална рентабилност на тој твој приватен проект и да речеш државата е крива пошто не ми дава пари е чист идиотизам. По кој основ приватно списание кое има 5 читатели треба повеќе од 17 години да биде финансирано? И остај тоа туку ако ти го секне државата изворчето треба да употребуваш изрази од типот талибанци-лудаци-необолшевици. Бедно.

„Груевистите ми го затворија

„Груевистите ми го затворија и културниот центар Точка, единствениот мал пункт на независната културна сцена, кој постоеше од 2002 до почетокот на 2010 година. Потрошија и допрва ќе потрошат стотици милиони евра на божем културни проекти (театри, музеи итн.), а не овозможија да преживее еден важен и жив центар кој не бараше никакви посебни пари од државата. Во Точка државата на Груевски не беше дала ниту еден денар; напротив, за Точка да се направи и функционира осум години здружението Контрапункт обезбеди неколку стотици илјади евра од странски донатори (огромен дел од тие пари ги прибра државата, за даноци и кирии).“

На точка како Коља, му ја затвориле Точка. А Точка како Точка, која била финансирана од странски донатори и не зависи од државата, може кај сака да ја пресели. Точка.

Значи ако добро разбрав -

Значи ако добро разбрав - Гелевски добивал 50 евра месечно од државата 17 години по ред за неговото весниче, не плаќал кирија за своето центарче последниве 6-7 години (кирија минимум 200 евра месечно), во меѓувреме како што самиот вели добивал илјадници евра донации од странство, значи дали имаме дефиниција за културен паразит? Културен во смисла на тоа дека работи во областа на културата, а инаку како воспитување е целосно некултурен и вулгарен. Значи според желбите на коња тој треба 50 години да зима пари од државата да му рентаат простории за џабе бидејќи само тој го заслужува тоа? Тој е врвот? Како да нема други далеку попристојни луѓе кои заслужуваат шанса и наместо да рече благодарам за досегашните донации од владата тој вели - лудаци ми ги укинавте парите кои ми следуваат по дифолт. неблагодарен културен паразит. 20.000 евра НАРОДНИ ПАРИ отишле за коља, за неговите мрачни и одвратни текстови кои шират дефетизам.

Серојдов барал рентабилност

Серојдов барал рентабилност бе! ХАХА!

Рентабилност е кога пререниот прст на Гоце Делчев на плоштат, ќе му користи како дилдо него или на неговите по дома. Ете таква рентабилоност Коља друг пат да имаш во предвид, таква да им понудиш.
Рентабилност од духовни и интелектуални подрачја, на Серковците кои се кријат позади личности од доглетан интелектуален махагон не им требе.

Бедни пицајзли, глава не се дига од вас! Серојд, прдло, серко, лајнар и што уште не, бара рентабилност. Ти доаѓа да се обесиш бе.

Тхамбс ап!!!

Тхамбс ап!!!

Врати се во канализација и ти

Врати се во канализација и ти и твојот фекален речник. Ја не барам ништо туку Коља бара 50 евра месечно од владата, моли како просјак, некој да фрли некое еуро за да пишува како што ќе му свирнат. Ебате маргиналецот.

Од кој ракав само ги извади

Од кој ракав само ги извади тие пет читатели? Значи која ароганција ја имаат некои луѓе, мислат дека ако тие самите не прочитале нешто - дека не вреди воопшто да се чита, дека сигурно само 5 души тоа го прочитале.

па госпожа уклучи го мозокот,

па госпожа уклучи го мозокот, ако на коља му зависи издавањето на неговиот магазин или што и да е од 50 евра месечно обезбедени од владата, после 17 години постоење за какво издание се работи? Високо тиражно? Или за пропаднат проект? Мислма дека до толку имаш памет да пресметаш.

Мрсник, а да се носиш и три

Мрсник, а да се носиш и три ПМ!

Јао со бугарски навреди

Јао со бугарски навреди почнавме? Мизерник!

Газоглав, за да навредуваш

Газоглав, за да навредуваш заслужни интелектуалци како Коља, треба нешто да разбираш барем од светов и веков, ако не од публицистиката, издаваштвото и книжевната критика. Стоко недоделкана, Грујо сите во газ ве правел. МАКЕДОНЧЕЕЕЕ!!!!

Ќе ја дадам Британија како

Ќе ја дадам Британија како пример бидејќи таму живеам во моментов - не постои списание за уметност и култура што не е финансирано од државата. Тие што не добија финансии од државата годинава, како дел од големото кратење на Камерон, ќе пропаднат. И да имаше ГОЛЕМА бука околу тоа, и огромни протести во Лондон - побарај Anti cuts protests UK 2011 и сеуште има протести. Така и кај нас не треба да се ќути пред ваквите одлуки.

Нормално станува збор за списанија од типот на Маргина, значи повторувам, за култура и критичка теорија, а не високотиражни списанија како Космополитан. Не значи секогаш ОГРОМЕН број на читатели задолжително квалитет, како што не значи низок тираж „5 читатели“, Маргина е списание кое не цели на широки маси, туку на ограничен круг луѓе со одреден интерес.

На такви списанија им се потребни финансии од државата за да ја задржат некомерцијалноста и да не го компромитираат квалитетот.

А освен тоа 500 евра годишно не се НИШТО во споредба со тоа колку други држави одвојуваат за развој на независната култура и уметност.

еве и покрај сите кратења,

еве и покрај сите кратења, види колку културни центри ќе бидат финансирани понатаму, види ги само цифрите guardian.co.uk/news/datablog/2011/mar/30/arts-council-funding-decisions-list

Значи едно е човек да напише

Значи едно е човек да напише и да се побуни а друго е да шири омраза. Јас се согласувам, државата треба да финансира независни изданија. Сигурно не мислам дека треба да се финасира "Свет". Мене ми е одбивен начинот на кој коља го соопштува тоа и мислам дека нема потреба да цитирам ги знаеме сите негови изрази а се се сведува на едно - тоталитаризам, варваризам, лудило. Дали беа такви реакциите на издавачите од В.Британија? И да ти повторам 17 години бил финансиран, не значи дека догодина нема пак да биде нели? Дали нема и други луѓе со вакви амбиции кои не добиваат ништо? Дали самиот коља признава дека зема доста пари преку СОРОС а сега као 50 евра му се проблем? Мислам дека ме разбираш што сакам да кажам, ова за мене е најдрско лицемерие.

па госпожа уклучи го мозокот,

па госпожа уклучи го мозокот, ако на коља му зависи издавањето на неговиот магазин или што и да е од 50 евра месечно обезбедени од владата, после 17 години постоење за какво издание се работи? Високо тиражно? Или за пропаднат проект? Мислма дека до толку имаш памет да пресметаш.

Сличноста е случајна (кој не

Сличноста е случајна (кој не разбира хрватски нека го пушти текстот низ Google translate):

Knjiga Darka Petričića "Hrvatska u mreži mafije, kriminala i korupcije" bavi se, kako je među ostalim rečeno na današnjem predstavljanju, demistifikacijom političke profesije, koja postaje sredstvom instant bogaćenja, dok se političke stranke pretvaraju u trgovačka društva.

Petričić navodi četiri faze, kako kaže, "pljačke hrvatskog društva i države". Prva se odnosi na "financijski inžinjering", drugu karakterizira ratno profiterstvo i odvijala se za vrijeme rata, treća se odnosi na pretvorbu i privatizaciju, četvrta je izvlačenje novca iz državnih i lokalnih proračuna, a ta posljednja faza, po autorovim tvrdnjama, traje i danas.

Autor po poglavljima, među ostalim, tematizira financijski inžinjering, kriminal u bankarskom sektoru, medije i korupciju, korupciju u pravosuđu, drogu u Hrvatskoj, za što poimence proziva neke bivše i aktualne hrvatske političare.

///

"Lojalnost i omerta bili su temelj Sanaderova sustava, a pukotina je nastala nakon slučaja kamioni, i sada se afere otvaraju jedna za drugom." - Gordan Malić , Jutarnji list

- Pišući o organiziranom kriminalu, došao sam do politike - rekao je Malić kao uvod u temu afere HAC.

Kazao je kako za ovo što se sada događa u HAC-u ne postoji obrazac, jer ne možemo pretpostaviti što je iduće na redu.

- Otvorila se Pandorina kutija svih afera. Do toga je doveo niz okolnosti od kojih je presudan bio odlazak Ive Sanadera. Njegov režim bio je izvana demokratski, no iznutra autokratski i potpuno kontroliran. Kontrolirao je izlaz informacija - rekao je Malić dodavši kako je Sanader bio veći "freak" kontrole od pokojnog Franje Tuđmana.

Лажноста и евтиноста на

Лажноста и евтиноста на позициите не ги спречува титуларите гордо врз главите да ги носат своите големи круни од гомна. И така тие наперчено-стутулено, како во расказ од Гогољ, се гегаат низ вилаетов плашејќи се некој во близина да не повлече вода.

Еден од маестралните текстови на светски познатиот коља, кој за овие текстови земал парио од државата со години плус бесплатен простор за творење на вакви колумненици.

Д-р Фројд, ама гледам ти и те

Д-р Фројд, ама гледам ти и те како придонесуваш за читаноста на Окно. Те гледам на секој текст си прокоментирал. Ако, може ќе ти влезе нешто во глава... иако некако не сум преголем оптимиста...

Коља треба да ме слави, му го

Коља треба да ме слави, му го зголемувам прометот на сајтов за 30%

Еве "подобра" илустрација

Еве "подобра" илустрација (фотографија) за во текстот:

i.imgur.com/kBTAs.jpg

Made in Macedonia.

Drzava nije odgovorna za

Drzava nije odgovorna za prezivljavanje pojedinacnog pisca, nego za zastitu kulturne sredine. Pismenost nije individualni hobi. Ona je sustinska crta ljudske ekologije i zato treba da bude zasticena od slepih sila koje joj prete sa svih strana. U tom pogledu, moze se
napraviti poredjenje sa drugim manjinskim zanimanjem, poljoprivredom. Siroko je prihvaceno da se umece gajenja hrane mora sacuvati, cak i ako farmeri samo neznatno
doprinose svetom gralu koji zovemo nacionalnim bruto-proizvodom. Kao sto smo videli u proslim decenijama, taj posao je i skup i problematican. Ogromne dotacije za
poljoprivredni sektor izazvale su mnoge nezeljene posledice: hiperprodukciju, rasipnistvo, ekoloske stete. Pa ipak, niko se ne zalaze za aboliciju farmerstva. Ono je bilo
i ostace neophodan deo nase kulture, a isto vazi i za pismenost.
Zato se mora traziti da drzava bude odgovorna, ne za izdrzavanje autorâ, nego za javnu infrastrukturu citanja. U nasem delu sveta vlasti su obavezne da garantuju snabdevanje
vodom za pice i da odrzavaju sistem kanalizacije. Volim da vidim drzavu u radnom kombinezonu vodoinstalatera. Trebalo bi da ona usvoji slicnu ulogu u pogledu kulturnog
zivota uopste i knjizevnosti posebno. Citaoci "teske" knjizevnosti mozda su mala manjina, ali to ne znaci da se ne racunaju. Do sada je vec trebalo da shvatimo da
prezivljavanje manjinâ predstavlja pitanje zivota i smrti drustva. U skladu s tim, kulturna politika koja zasluzuje svoju platu nece pokusati da usreci pisce, ali ce omoguciti da linija zivota ostane otvorena. A to znaci: donosice dobre zakone o kopirajtu, davace dovoljno novca bibliotekama, pomagace prevodilastvo, ukinuce dzinovske takse nametnute prodaji knjigâ i pobrinuce se da svaki gradjanin savlada vestinu citanja.
U demokratiji svako ima pravo da bude glupak, ali na isti nacin i svako od nas ima pravo na pristup svim vrstama knjizevnosti, ukljucujuci i onu najtezu. Rekao bih da je to sve sto mi treba da zahtevamo od politicara. Sto se mene samog tice, od njih trazim jedino da me ostave na miru.
Naslov originala: Hans Magnus Enzensberger, "Carry on, Gutenberg. Two Cheers for
Minority".

Sto je jos vaznije, poezija

Sto je jos vaznije, poezija je jedini covekov proizvod koji je odoleo svim pokusajima da bude pretvoren u robu. Razume se, taj misteriozni imunitet takodje ima dve strane. Za
vecinu pesnika, to je prosto tuzna zivotna cinjenica. Ma koliko slavan ili stampan bio, autor pesme ne moze se nadati da ce moci da zivi od svog rada. Posto je objavio zamasan broj tomova i stekao prilicnu reputaciju, Gotfrid Ben se osvrnuo na petnaest godina rada i rekao: "Sabrao sam do poslednje pare sve sto sam zaradio od knjiga i od pisanja: zbir iznosi tacno devet stotina sedamdeset pet maraka. Necu da se pominjem plate glavnih urednika, pozorisnih upravnika, predsednika banaka i clanova parlamenta; ako pomislim samo na operskog pevaca koji u Karlsrueu peva Votana, ja, takozvani Veliki Um Naseg Doba, sa svojim mesecnim prihodom od cetiri marke i pedeset, prolazim prilicno lose u poredjenju s njim... Cujte, ne zalim se. To je dovoljno da platim svoju kutiju sibica."

Kolku mi se cini, 50 evra ne

Kolku mi se cini, 50 evra ne e dovolno ni mastilo da se stavi na hartija!

SHTETA SHTO MOZOCI KAKO KOLJA

SHTETA SHTO MOZOCI KAKO KOLJA ISKOKETIRALE SO KONFORMIZAM I SEGA SO GRIZHA NA SOVEST DAVAAT (REALEN AMA ZADOCNET) FEEDBACK ZA OPSHTESTVOTO NI...SHTETA...NEKA BARA PARI OD SOROS...ILI NEKA SMISLI NEKAKVA FLOSKULA OD PROEKT I NEKA OTVORI NOVA TOCHKA...JAS PAK KJE ODAM TAMU...AMA DA GO ZHALAM...NEMA....A 2014....NEW CAPRICA G.MNA DA JADE.....OSVEN FILHARMONIJA I TEATAR MOZHELE DA OLABAVAT MALKU SO IMPERIJALISTICHKA LOGIKA..."Потрошија и допрва ќе потрошат стотици милиони евра на божем културни проекти (театри, музеи итн.)"....JAS 15 god. ODAM NA OPERA, BALET I VO TEATAR I NE SE SEKJAVAM Kolja MRAK DA DOSHOL NA PREMIERA NA BILO SHTO...UDRI PO DRUGITE LAJNA(80 POSTO 2014) NIKOLA...NIE SME ZAEDNO NA MARGINATA....

Dobro e Kolja, nazad na prav

Dobro e Kolja, nazad na prav put.

Коља може е остар на јазик,

Коља може е остар на јазик, ама е во право, државата мора да финансира независни изданија и мора, ама апсолутно МОРА да има слух за тоа што ѝ го предлагаат етаблираните и веќе докажани издавачи како што е Темплум. Естетиката, крајно неетична, која ја фура оваа влада, во најмала рака е одлепена.
Тоа се случува и на други полиња, не само во издаваштвото. Јас, како човек од театарот, сум преку к-- револтиран од тоа што Унковски, нашиот великан, не поставува во Македонија!! Уште колку треба да чекаме? Оваа авто-деструктивна држава заглибува се подлабоко и подлабоко во калта... пред некој ден МНТ на чело со Лилиќ му даде пофалница на драмски текст што малтене го пцуе Унко. Абе ми се повраќа. Дечишта од ФДУ му серат на главата на нашиот најголем фраер, а национална институција го поддржува тоа. Не би ме чудело и да им го постават текстот.
Ма се е отидено...

Uste malce!

Uste malce!

Прашање е колку тие изданија

Прашање е колку тие изданија се независни доколку зависат од буџетот на државата? добро би било да седнеме и да размислиме како би можела Маргина да се објавува и без подршката на Министерството за култура, а издавачите да не одат во финасиски загуби. Или ако веќе нема начин тогаш тие загуби да бидат сведени на минимум.

Друга работа која одамна не ме вознемирува, а треба, е ниското ниво на дискурсот и во текстовите, а особено во коментарите на Окно кои се сведуваат на малоумно навредување и говор на омраза.

И трета работа, упатена до господинот Мирко Попов, кој веќе одамна е познат по своите ксенофобични староскопски испади кои се често производ на погубната комбинација на дрскост и незнаење - Република Македонија не е национална држава.

Слични содржини

ОкоБоли главаВицФото